vineri, 19 aprilie 2013

Ziarul Metropolis: o colaborare cu iz cultural


Aprilie a sosit cu surprize frumoase. Printre ele s-a numărat şi întâlnirea cu ZiarulMetropolis, cotidianul cultural ce reuneşte articole despre teatru, filme, cărţi, muzică, artă, dar şi interviuri cu personalităţi marcante de la ora actuală.

Primul meu articol a fost o cronică de teatru pe care am scris-o la scurt timp după ce am văzut piesa la Caffé D’arthé. A fost o experienţă aparte, pentru că am văzut în premieră teatru “pe gaura cheii”:


A urmat o cronică după “Însemnările unui nebun” cu Marius Manole. Omul ăsta trebuie să fie printre cei mai dramatici şi profunzi actori din generaţia tânără!




Şi cum literatura şi scrisul sunt o parte din mine (uneori mă simt confortabil folosind un clişeu), de curând am consemnat un eveniment petrecut la “Joia linguriţelor”, avându-l ca protagonist pe scriitorul ceh Milan Kundera. Vă invit să-l citiţi aici:


                                                 Vor mai veni şi altele, desigur :)

Vă recomand cu încredere Ziarul Metropolis, pentru o frumoasă călătorie  virtuală  în universul cunoaşterii.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.