luni, 12 iunie 2023

Poveștile mele călătoresc și în alte țări...pe Amazon

Vă salut, dragi cititori de bloguri, după niște ani de absență  din acest spațiu virtual scriitoricesc. Au fost ani (ne)buni, cu izolare (și nu doar din pricina pandemiei), cu furtuni (și nu doar dintr-acelea care scutură copacii), răsturnări și ridicări, pierderi și câștiguri, surprize drăguțe și mai puțin plăcute, bucurii, și melancolii  - pe scurt, cu de-ale vieții. 

Pagina mea de Facebook, ex-Fata din lună, se numește, mai nou, Teodora Gheorghe - Autor. Am decis să ies din semi-anonimatul cu parfum selenar.

Deși nu am așternut texte pe hârtie/blog constant în ultimii 2 ani (Stephen King ar fi dezamăgit de mine), scrisul palpită în ființa mea dintotdeauna și o va face mereu. Tot îmi dă ghes dintr-un cotlon al minții, dintr-o cameră a sufletului. Revin veșnic la cuvinte împletite în mod original, la versuri nostalgice, jucăușe, fragile ca o vază de porțelan sau puternice ca o salcie...sau la silabe garnisite cu dansuri poetice.

Ei bine, o noutate în cariera mea de scriitoare o presupune o extindere la nivel global. Sună mai pompos decât e în realitate. Câteva dintre povestirile din volumul meu de proză scurtă „Întâmplări despre niciodată - 7 povești neobișnuite despre singurătate”, în traducerea Oanei Badea , se pot cumpăra de pe AMAZON. Așadar, mă puteți citi și în engleză sau mă puteți recomanda prietenilor voștri de pe alte meleaguri.

"Sonata for a Haunted Piano" (traducere a povestirii „Pianul”) se poate comanda accesând link-ul de mai jos pentru o sumă ușoară, ca un fulg:

https://www.amazon.com/Sonata-Haunted-Piano-Teodora-Moon-ebook/dp/B0C5F5VX3N?ref_=ast_author_mpb&fbclid=IwAR1Brd9SmtmAWfdJCmW9YmnyHD2WbN58yRHFRv1nlUHa7A5_s0yms32k7zs 


Dacă dați click pe pseudonimul meu literar Teodora Moon, veți găsi și celelalte povestiri în format Kindle - le puteți citi chiar pe Amazon, nu vă trebuie niciun device special -  precum și o scurtă colecție de poezii erotice - nu e neapărat ce v-ați aștepta, de unde și mențiunea „deceivingly erotic”. 😉 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.