duminică, 22 decembrie 2013

Ce NU mi-ar plăcea să găsesc sub brad:


  1. Un post-it cu mesajul: „Nu uita să fii optimistă!” Eu nu uit, dar nu prea-mi vine.
  2. Promisiunea unui an muuult mai bun – ceea ce mă face să realizez cât de nasol a fost ăsta care a trecut.
  3. Factura neachitată a vechilor suferinţe.
  4. Un termometru care îmi arată câte grade nu vor fi niciodată în casă în iarna asta.


5. O carte despre comunism.
6. Un film realizat după o carte despre comunism.
7. Bomboane Ferrero – nu înţeleg de ce sunt considerate dulciuri de lux (nu bag mâna în foc, dar cred că le trec prin nisip înainte să le împacheteze). 
8. Un dvd cu momentele de aur din emisiunea lui Măruţă.
 9. O lanternă care să-mi lumineze gândurile negre cu baterii de unică folosinţă. 
10. Un calendar cu bărbaţi musculoşi ţinând în braţe pisici – not a good combination...
11. Un cuţit care nu taie – mi-e foame, vreau pâine feliată.
12. O broşură despre cum să-ţi învingi timiditatea în 5 paşi – 5 paşi la dreapta sau la stânga? 
13. O rochie atât de frumoasă, încât mi-e milă să o port mai mult de două ori.
14. O jumătate de lună – eu vreau luna întreagă!
15. Orice împachetat în polistiren – mereu mi s-a făcut pielea de găină când am auzit zgomotul de la polistirenul scos din cutie. Brr! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.