sâmbătă, 21 decembrie 2013

Cum gândesc doctorii din fiecare zodie


Berbec: Hai, mă, ce stai să te gândești atât? Bagă bisturiul în el! 

Taur: Nu pot să operez pe stomacul gol. Revin imediat. 


Gemeni: Iar a divorțat Bahmu! Și Cameron Diaz și-a pus botox. Aoleu, iar m-am luat cu vorba. Cum, a și murit???!!

Rac: Vai, mi-e și milă de el. Hai să-l coasem la loc.

Leu: Ai avut mare noroc cu mine. Nu, nu e nevoie să-mi ridici statuie.

Fecioară: Nu, nu așa! Vezi că ai poziționat rinichiul cu un nanometru mai la stânga.

Balanță: Să-l operez…? Să nu-l operez…? Of, nu mă pot hotărî…

Scorpion: Altul care a dat colțul. Ce noroc pe unii!

Săgetător: Ups, cred că am uitat bisturiul în el…
from: http://allamtopm.blogspot.ro/

Capricorn: S-ar putea să mai întârzii. Mai am 20 de operații și gata. Hai, pa, am treabă!

Vărsător: Am eu o idee. Ce-ar fi dacă am schimba venele între ele?

Pești: Oh, Doamne Dumnezeule! Săracul de el! Ce rost mai are operația…? Tot moare.

Concept: io şi Gabriela Obeadă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.